Tuotepäällikkö Kati Hietaranta

Asiakastyö pitää minut ajan tasalla yritysten ostolaskujen käsittelyyn liittyvistä prosesseista ja haasteista

Kati Hietaranta

tuotepäällikkö

Olen Kati Hietaranta ja toimin ostolaskusovelluksesta vastaavana tuotepäällikkönä Maestrolla. Vapaa-ajallani olen puolestaan innokas hevosharrastaja ja töiden jälkeen minut löytääkin useimmiten tallilta.

Aloitin Maestrolla vuonna 2008 ohjelmistoasiantuntijana, josta siirryin projektipäälliköksi ja lopulta nykyiseen tehtävääni tuotepäälliköksi. Työnkuvastani noin kolmanneksen muodostaa asiakastyö, jonka vuoksi saatan ollakin monille tuttu. Loput kaksi kolmannesta työajastani menee tuotekehitystiimin vetämiseen.

Tärkein asiakastyöhön liittyvä tehtäväni on käydä säännöllisesti keskusteluja asiakkaiden kanssa ideoista, joilla ostolaskusovelluksestamme voitaisiin tehdä vielä parempi. Maestron linja on aina ollut se, että haluamme asiakkaiden äänen kuuluvan tuotekehityksessä. Monet ostolaskusovelluksemme ominaisuudet ovatkin peräisin teidän ideoistanne.

Asiakastyö pitää minut myös ajan tasalla yritysten ostolaskujen käsittelyyn liittyvistä prosesseista ja haasteista. Asiakastyöstä saatu ymmärrys yritysten arjesta antaa minulle ja tiimilleni eväät kehittää sovellusta myös tavoilla, joita asiakkaat eivät aina osaa edes odottaa.

Yksi tällainen ominaisuus on sovellukseen kehittämämme automaatio, jonka saatte käyttöönne ottamalla Maestroon yhteyttä. Sen avulla ostolaskujen käsittely voidaan automatisoida osittain tai kokonaan ilman erillisiä ohjelmistorobotteja tai muita sovelluksia.

Myös tulevaisuuden varalta meillä on paljon ideoita, joilla ostolaskujen käsittelystä tehdään nopeampaa, tehokkaampaa ja virheettömämpää. Minuun voi olla myös aina yhteydessä, jos haluatte keskustella ja ideoida, miten ostolaskujen käsittelyä voitaisiin tehostaa entisestään.