Maestron asiakaspalvelu sai kiitosta asiakastyytyväisyyskyselyssä
Maestron asiakaspalvelu sai kiitosta asiakastyytyväisyys-
kyselyssä
Maestron asiakaspalvelu sai loistavat arviot viimeisimmässä asiakastyytyväisyyskyselyssämme. Saimme suositteluindeksiksi eli NPS-luvuksi +65. Asiakaspalvelun osalta suositteluindeksi on ollut korkea myös aiempina vuosina. Tulosten perusteella voimme sanoa, että olemme onnistuneet ylittämään asiakkaidemme odotukset toistuvasti. Avoimista palautteista ilmenee, että asiakkaamme arvostavat nopeaa reagointia sekä asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua. Tämän pidämme mielessä ja ohjenuorana myös jatkossa.
Maestron asiakaspalvelu vastaa nopeasti ja tuntee asiakkaat
Mittaamme tukipyyntöjen vaste- ja ratkaisuaikoja sekä asiakastyytyväisyyttä myös ratkaisemiemme tukipyyntöjen osalta. Kuluneen vuoden aikana olemme saavuttaneet tavoitevaste- ja ratkaisuajat yli 96 prosentilla asiakaspalvelun käsittelyyn saapuneista tukipyynnöistä. Tukipyyntöjen asiakastyytyväisyys on ollut 4,6/5.
Meillä asiakaspalvelussa on asialleen omistautunut tiimi vastaamassa ohjelmiston käyttöön liittyviin kysymyksiin. Jokaisella asiantuntijallamme on joko tilitoimistotaustaa tai muutoin pitkä kokemus Maestron ohjelmistojen käytöstä. Tämän pohjalta osaamme ajatella asioita myös asiakkaidemme näkökulmasta. Meillä yhteistyö on sujuvaa myös eri tiimien välillä. Monesti asiakaspalvelumme tarvitsee tukea ohjelmistokysymyksissä, ja tätä saamme esimerkiksi taitavilta ohjelmistosuunnittelijoiltamme tai ammattitaitoisilta tuotepäälliköiltämme.
Asiantuntijat apuna koko asiakkuussuhteen ajan
Tukitiimimme tehtäviin kuuluvat asiakastuen lisäksi mm. käyttöönottoprojektit, koulutukset, webinaarit, ohjelmistotestaus ja ohjeiden koostaminen. Erilaiset projektit voivat liittyä niin uuden tilitoimiston käyttöönottoon, kuin rutiinitehtävien automatisointiin tilitoimistoissa. Automaation avulla voidaan hoitaa samanlaisina toistuvia rutiinitehtäviä esimerkiksi pankkiliikenteessä ja ostolaskujen käsittelyssä. Automaatiolla tilitoimistossa vapautuu aikaa perustehtävistä haasteellisempien asiantuntijatehtävien hoitamiseen.
Pidämme mielellämme ohjelmistoon liittyviä koulutuksia ja meiltä voi tilata esimerkiksi räätälöidyn koulutuksen tilitoimiston uudelle työntekijälle. Räätälöi ja pyydä tarjous koulutuksesta täältä.
Tutustu Maestron asiakaspalvelutiimiin
Asiakaspalvelussa, kuten koko Maestrolla, on mukava olla töissä. Meillä on hyvä työilmapiiri ja rento meininki, mutta ammattimainen ote työntekoon. Uskon, että tämä välittyy myös asiakkaillemme ja edesauttaa hyvän asiakaskokemuksen luomisessa. Voit oheisista linkeistä tutustua tarkemmin kahteen asiakaspalvelumme ammattilaiseen, Juhoon ja Askoon.