Asiakkuuspäällikkö Minna Nousiainen

Asiakastyö ja siihen liittyvä ongelmanratkaisu on minulle työssäni kaikkein mieluisinta.

Minna Nousiainen

asiakkuuspäällikkö

Olen Minna Nousiainen ja toimin asiakkuuspäällikkönä Maestrolla. Asun Savonlinnassa ja työn ohella minut pitää kiireisenä perhe, liikuntaharrastukset sekä omakotitalo.

Maestrolla olen työskennellyt 10 vuotta erilaisissa rooleissa ja jo ennen sitä olin Maestron käyttäjä. Alun perin tulin taloon ohjelmistoasiantuntijaksi, josta jatkoin tuotepäällikkönä ja nyt hoidan minulle nimettyjä Maestron asiakkuuksia.

Asiakastyö ja siihen liittyvä ongelmanratkaisu on minulle työssäni kaikkein mieluisinta, ja sitä olenkin päässyt tekemään kaikissa rooleissani Maestrolla – ensin ratkoin käyttöongelmia, sitten tuotekohtaisia haasteita ja nyt saan pohtia asiakkuuksien haasteita kokonaisuuksina.

Siinä missä aiemmissa rooleissani minun osuuteni loppui usein projektin päätyttyä, nyt pääsen olemaan läsnä asiakkaiden arjessa pitkällä aikavälillä. Tavoitteenani onkin oppia tuntemaan kaikki asiakkuuteni henkilökohtaisesti ja olla aktiivisesti yhteydessä kaikkien kanssa.

Uskon, että voimme auttaa monia asiakkaitamme tehostamaan toimintojaan entisestään, vähentämään manuaalisen työn määrää ja tekemään kannattavampaa liiketoimintaa. Maestron ratkaisut ovat kehittyneet hurjasti viime vuosina, esimerkiksi erilaisten integraatioiden osalta, enkä usko, että kaikki asiakkaamme ovat tietoisia näiden suomista mahdollisuuksista.

Jos koette, että teidän prosesseissanne tai Maestroon liittyvissä automaatioissa voisi olla parantamisen varaa tai ylipäätään haluatte vaihtaa kuulumisia ja tutustua paremmin, saa minuun olla ilomielin yhteydessä.

Lupaan olla tavoitettavissa, reagoida nopeasti ja edistää parhaani mukaan tehokkuutta teidän organisaatiossanne!