Asiakastyytyväisyys: Ylitimme jälleen asiakkaidemme odotukset
Asiakastyytyväisyys: Ylitimme jälleen asiakkaidemme odotukset
Asiakastyytyväisyys on aina ollut keskiössä toiminnassamme. Teemme jatkuvasti töitä sen eteen, että pystymme tarjoamaan asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua, luotettavia ratkaisuja ja asiantuntevaa tukea. Tavoitteemme on ylittää asiakkaidemme odotukset ja varmistaa, että jokainen asiakas kokee saavansa lisäarvoa yhteistyöstämme.
Asiakastyytyväisyyskyselymme tulokset ovat enemmän kuin numeroita – ne ovat osoitus asiakkaidemme luottamuksesta ja heidän kasvavasta tyytyväisyydestään tuotteisiimme ja palveluihimme. Tänä vuonna saavutimme kaikkien aikojen korkeimmat arvosanat, mikä on merkittävä askel eteenpäin ja vahvistaa, että olemme oikealla tiellä. Olemme ylpeitä voidessamme jakaa tämän hienon saavutuksen kanssanne.
Miten mittasimme asiakastyytyväisyyttä?
Mittasimme asiakkaidemme tyytyväisyyttä tuotteisiimme ja palveluihimme sekä yleistä suositteluarvosanaa meille asteikolla 0–10. Kyselyä on toistettu samassa muodossa jo pitkään, ja onkin ollut hienoa nähdä nouseva trendi arvosanoissa läpi viime vuosien. Saimme yleiseksi NPS-suosittelukertoimeksi +71, ja erityisesti palvelun suosittelukerroin loisti kyselyssä jälleen ollen jopa +83. Tämä on vaikuttava tulos, sillä NPS-asteikko on välillä -100 ja +100.
Mitä tämä tulos merkitsee meille ja asiakkaillemme?
Asiakastyytyväisyyskyselyn tulos kertoo siitä, että olemme oikealla tiellä. Poikkeuksellisen korkea suosittelukerroin on osoitus ennen kaikkea asiakkaidemme luottamuksesta ja heidän kokemuksestaan palvelumme parissa.
Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa voimme entistä paremmin kehittää toimintaamme ja vastata heidän tarpeisiinsa vieläkin tehokkaammin. Tämä onnistuminen ei olisi ollut mahdollista ilman asiakkaitamme, joiden palautteet ja arvostus motivoivat meitä jatkuvasti parantamaan tekemistämme.
”Ei tätä [korkeaa arvosanaa] tarvitse perustella, se vaan on niin. Ammattitaitoinen ohjelmiston hallitseva tiimi on äärettömän iso helpotus loppukäyttäjälle. Ei ole vielä tullut ongelmaa ohjelman käytössä, jota ei joku tiimin jäsenistä ole osannut ratkaista. Maestro on kehittynyt valtavasti tänä aikana, kun se on ollut meidän taloushallinnon pääohjelmisto, ja asiakkaita kuunnellaan ja pyritään toteuttamaan toiveita mahdollisuuksien mukaan. Maestroahan kehitetään käyttäjille ja se näkyy.” – Vesa Saarinen, Ab Bokföringsbyrå Memo Kirjanpitotoimisto Oy
Maestron tilitoimistoasiakkaiden parissa työskentelee tilitoimistotaustaisia henkilöitä. Tutustu ammattitaitoiseen asiakaspalvelutiimiimme Juhon ja Askon esittelyjen kautta.
Lämmin kiitos asiakkaillemme luottamuksesta! ❤️